برای دانستن نکات در مورد بهترین دکتر زیبایی با ما همراه باشید.

دکتر زیبایی چه کار هایی را انجام میدهد؟

دکتر زیبایی لیفت شقیقه،عمل بینی، لیفت ابرو، لیزر،تزریق ژل، جراحی پلک و جراحی لب و موارد مربوط به زیبایی را انجام میدهد. دکتر زیبایی در انواع رشته های پزشکی از جمله زنان،پوست، متخصص گوش و حلق و بینی وجود دارد.معمولا افرادی که به دکتر زیبایی مراجعه میکنند؛ دو دسته اند افرادی که در حادثه و سانحه دچار آسیب دیدگی شده اند، و افرادی که برای رضایت از چهره و اندام های زیبایی به دکتر زیبایی مراجعه میکنند. یکی از زیر شاخه های زیبایی دکتر زیبایی بینی است.

ویژگی های پزشک زیبایی چیست؟

دکتر زیبایی بینی باید دارای تخصص و مدرک لازم از دانشگاه را داشته باشد و بتواند جراحی های مربوط به زیبایی را انجام دهد.همچنین باید در دوره ی دانشگاهی به صورت تجربی در نزد استادان خود در بیمارستان آموزش های لازم را دیده باشد. بعد از دیدن آموزش ها لازم مدرک خود را دریافت کرده و فعالیت خود را شروع کند. سپس با استفاده از جدید ترین روش ها؛به فعالیت خود ادامه دهد.جراح زیبایی باید بتواند انواع بینی گوشتی،نیمه گوشتی، و استخوانی را جراحی کند و جراحی موفقیت آمیزی را داشته باشد. چون بسیاری از پزشکان قادر به عمل بینی استخوانی می باشند؛ اما نمی توانند بینی های گوشتی را تصحیح کنند.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

یکی از مشکلات افرادی که بینی گوشتی دارند، این است که نمی توانند جراحی خود را به هر پزشکی بسپارند. چون خیلی از جراحان ادعای عمل به فرم دلخواه بیمار را دارند، ولی نتیجه ای که حاصل می شود مورد قبول بیمار واقع نمی شود. حتی بعد از جراحی ایرادات کار خود را قبول نمی کنند.

اما دکتر عباس نوروزی با بررسی دقیق نوع بینی شما، با شما واقع بینانه به گفتگو می پردازند و در صورت پذیرش سلیقه ی شما برای جراحی ، با شما به توافق میرسد.  ایشان بهترین جراحی است که بیشترین رضایت از بیماران خود را دارد. زیرا برای بیمار خود ارزش و وقت قائل است و کاملا بیمار را در هر موردی راهنمایی می کند. راهنمایی دکتر نوروزی برای بیماران تا جایی مفید است که هیچ گونه جای سوالی برای بیماران باقی نمی ماند.

شما میتوانید از طریق لینک زیر، نمونه کارهای مربوط به جراحی بینی گوشتی و استخوانی را ببینید.و سپس با ایشان از طریق شماره های ذکر شده در ارتباط باشید.و همچنین میتوانید با ارسال عکس از بینی خود؛در مورد نحوه و هزینه عمل راهنمایی بگیرید.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام دکتر نوروزی مراجعه نمایید.    drnorouzii