بهترین جراح بینی گوشتی در کرج با بهترین نتیجه

عمل زیبایی بینی یکی از عمل های رایج زیبایی است که توسط پزشکان مختلفی در سراسر تهران و کرج انجام می شود. یکی از چالش های پیش روی افرادی که دارای بینی گوشتی هستند، انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی است. چرا که همه ما می دانیم جراحی زیبایی بینی گوشتی کمی پرچالش تر از جراحی بینی زیبایی استخوانی است. از این رو باید برای انتخاب بهترین دکتر زیبایی بینی در کرج، کمی دقت بیشتری داشته باشید و بر اساس مشاهده نمونه کارها و تحقیق در مورد کار پزشک، بهترین جراح بینی گوشتی را انتخاب کنید.

عمل زیبایی بینی گوشتی در تهران

 

آیا نتیجه نهایی بینی گوشتی مشخص است؟

عمل زیبایی بینی گوشتی باید به صورت دقیق و اصولی انجام شود تا در نهایت شاهد نتیجه خوب از آن باشیم. یکی از چالش های پیش روی پزشکان برای جراحی بینی گوشتی این است که معمولا افراد دارای این سبک از بینی، نوک بینی کوچکی دارند. به همین خاطر، دیگر نیازی به کوچک کردن نوک بینی نبوده و فقط باید پره ها و بخش های گوشتی بینی از میان برداشته شود.

بسیاری از افرادی که به جراح بینی گوشتی مراجعه می کنند، از پزشک می پرسند که می شود نتیجه نهایی بینی گوشتی را پیش بینی کرد؟ این موضوع تا حد زیادی به تبحر و تجربه پزشک بستگی دارد. معمولا پزشکانی که تجربه کافی در حوزه جراحی بینی گوشتی دارند، می توانند نتیجه تقریبی بینی گوشتی را پیش بینی کنند. با این حال باید برای مشاهده نتیجه نهایی صبور بود. چون به هر حال عوامل مختلفی می توانند روی نتیجه نهایی بینی گوشتی اثر بگذارند.

بهترین جراح بینی گوشتی در کرج

این روزها انجام عمل زیبایی بینی در کرج و تهران به یک رقابت تبدیل شده است. این موضوع سبب شده تا هر یک از جراحان بینی، با ارائه قیمت های رقابتی افراد بیشتری را برای انجام این عمل جراحی زیبایی بینی ترغیب کنند. اگرچه هزینه پرداخت شده برای جراحی زیبایی بینی بسیار حائز اهمیت است؛ اما نباید فراموش کرد که نتیجه نهایی این عمل جراحی در گرو تخصص و تجربه جراح است.

بدین منظور حتما باید نزد یک جراح بینی گوشتی در کرج بروید که خیالتان از نظر عمل های حرفه ای انجام شده توسط وی راحت باشد. دکتر عباس نوروزی، بهترین جراح بینی گوشتی در کرج است که امکان انجام انواع عمل جراحی زیبایی بینی را بر اساس نظر خود فرد، روی بینی خواهد داشت. بنابراین، شما می توانید بر اساس فرم و شکل بینی خود، بهترین شکل جراحی بینی را به پزشک خود توضیح دهید تا نزدیک ترین فرم به فرم مد نظر شما، اجرا شود. 

بهترین جراح بینی گوشتی در کرج

 

تا چه زمانی باید منتظر مشاهده نتیجه نهایی عمل زیبایی بینی گوشتی بود؟

به طور کلی، نتیجه نهایی عمل زیبایی بینی گوشتی زمان مشخص می شود که کل ورم و التهاب ناشی از عمل زیبایی بینی رفع شود. بسته به نوع بینی و جراحی انجام شده روی آن، مدت زمان اتمام التهاب در بینی گوشتی نیز متفاوت است. به همین خاطر، باید در مورد اینکه چه زمانی می توانید نتیجه نهایی عمل زیبایی بینی گوشتی خودتان را ببینید، با پزشک خود مشورت کنید. 

 

برای دانستن نکات در مورد بهترین دکتر زیبایی با ما همراه باشید.

دکتر زیبایی چه کار هایی را انجام میدهد؟

دکتر زیبایی لیفت شقیقه،عمل بینی، لیفت ابرو، لیزر،تزریق ژل، جراحی پلک و جراحی لب و موارد مربوط به زیبایی را انجام میدهد. دکتر زیبایی در انواع رشته های پزشکی از جمله زنان،پوست، متخصص گوش و حلق و بینی وجود دارد.معمولا افرادی که به دکتر زیبایی مراجعه میکنند؛ دو دسته اند افرادی که در حادثه و سانحه دچار آسیب دیدگی شده اند، و افرادی که برای رضایت از چهره و اندام های زیبایی به دکتر زیبایی مراجعه میکنند. یکی از زیر شاخه های زیبایی دکتر زیبایی بینی است.

ویژگی های پزشک زیبایی چیست؟

دکتر زیبایی بینی باید دارای تخصص و مدرک لازم از دانشگاه را داشته باشد و بتواند جراحی های مربوط به زیبایی را انجام دهد.همچنین باید در دوره ی دانشگاهی به صورت تجربی در نزد استادان خود در بیمارستان آموزش های لازم را دیده باشد. بعد از دیدن آموزش ها لازم مدرک خود را دریافت کرده و فعالیت خود را شروع کند. سپس با استفاده از جدید ترین روش ها؛به فعالیت خود ادامه دهد.جراح زیبایی باید بتواند انواع بینی گوشتی،نیمه گوشتی، و استخوانی را جراحی کند و جراحی موفقیت آمیزی را داشته باشد. چون بسیاری از پزشکان قادر به عمل بینی استخوانی می باشند؛ اما نمی توانند بینی های گوشتی را تصحیح کنند.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

یکی از مشکلات افرادی که بینی گوشتی دارند، این است که نمی توانند جراحی خود را به هر پزشکی بسپارند. چون خیلی از جراحان ادعای عمل به فرم دلخواه بیمار را دارند، ولی نتیجه ای که حاصل می شود مورد قبول بیمار واقع نمی شود. حتی بعد از جراحی ایرادات کار خود را قبول نمی کنند.

اما دکتر عباس نوروزی با بررسی دقیق نوع بینی شما، با شما واقع بینانه به گفتگو می پردازند و در صورت پذیرش سلیقه ی شما برای جراحی ، با شما به توافق میرسد.  ایشان بهترین جراحی است که بیشترین رضایت از بیماران خود را دارد. زیرا برای بیمار خود ارزش و وقت قائل است و کاملا بیمار را در هر موردی راهنمایی می کند. راهنمایی دکتر نوروزی برای بیماران تا جایی مفید است که هیچ گونه جای سوالی برای بیماران باقی نمی ماند.

شما میتوانید از طریق لینک زیر، نمونه کارهای مربوط به جراحی بینی گوشتی و استخوانی را ببینید.و سپس با ایشان از طریق شماره های ذکر شده در ارتباط باشید.و همچنین میتوانید با ارسال عکس از بینی خود؛در مورد نحوه و هزینه عمل راهنمایی بگیرید.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام دکتر نوروزی مراجعه نمایید.    drnorouzii

 

جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی اصطلاحا بینی هایی با ضخامت زیاد و غضروف های کم می باشند که در این نوع بینی ( بینی گوشتی ) عضله های کم و ضعیف وجود دارد و بینی دارای گوشت زیادی است. البته ضخامت پوست بینی در افراد مختلف متفاوت خواهد بود و معمولا افرادی که دارای چربی زیادی در صورت هستند صاحب این نوع بینی خواهند بود.افراد دارای بینی های گوشتی دارای بینی های پهنی هستند که غضروف های نوک بینی آنها از زیر پوست قابل مشاهده نیست، در موارد پیشرفته تر غضروف های بینی قابل لمس هم نخواهند بود. به همین علت در جراحی زیبایی بینی گوشتی، این نوع عمل جز عمل های سخت محسوب می گردد

بینی های گوشتی بعلت داشتن غضروف های ضعیف در اثر تغییرات پوستی و همچنین جاذبه زمین به سمت پایین متمایل می شوند. افتادگی یا برگشت بینی های گوشتی به همان دلیل اتفاق می افتد

برای جلوگیری از برگشت بینی گوشتی، امروزه از تقویت غضروفی، حالت دادن و بازآرایی کردن آن استفاده می شود. به همین دلیل، پدیده برگشت بینی های گوشتی خیلی کم شده و شاید اصلاً اتفاق نیفتد

جراحی زیبایی بینی گوشتی

همانطور که اشاره شد بینی گوشتی غضروف های ضعیف تر و ظریف تری دارد. حال اگر این غضروف های ظریف، تراش داده و نازک شوند، اگر چه ممکن است برای مدتی بینی کوچک تر و زیبا تر به نظر برسد. اما با گذشت زمان و به علت فعل و انفعالات زیر پوستی، بینی جمع شده و خودش را به سمت پائین می کشد

اینکه می گفتند بینی افتادگی پیدا کرده و یا برگشت کرده به همان علت است. هرچند تجربه دکتر عباس نوروزی گواه بر این علت است که با تجربه و تخصص و دانش لازم این عمل به هیچ عنوان اتفاق نمی افتد.

1-تعریف عمل بینی گوشتی:

بینی های گوشتی برخلاف اسمشان دارای گوشت یا عضله زیادی نیستند بلکه مشخصات زیر را دارند:

پوست ضخیم و چرب، مشخص بودن منافذ پوستی، پهن بودن ناحیه نوک بینی، زیاد بودن ضخامت پره های بینی، زیاد بودن پهنای قسمت تحتانی بینی، زیاد بودن ارتفاع پره های بینی از کنار، ضعیف بودن غضروف های بینی.

در مجموع این مشخصات باعث می شود بینی پهن و بزرگ بوده و مشخصات زیبایی مانند خطوط موازی ناحیه پشتی بینی، خطوط زیبایی ناحیه پره بینی و شکل باریک و مشخص نوک بینی مشهود نباشد.

در بسیاری از این افراد عرض پایه استخوانی بینی هم زیادتر از نرمال است.

البته هر شخصی که نوک بینی پهن دارد در گروه گوشتی قرار ندارد.

در برخی افراد پهنای زیاد نوک بینی ناشی از غضروف های پهن و محکم است و این افراد بر خلاف بینی های گوشتی پوست نازک دارند و نتیجه جراحی زیبایی بینی در آنها بسیار بهتر است.

2-روش های جراحی زیبایی بینی توسط دکتر عباس نوروزی

در بینی های گوشتی هدف اصلی باریکتر کردن نیمه تحتانی بینی تا حد امکان و شکل دهی مطلوب به ناحیه نوک و پره های بینی است.

برای رسیدن به این هدف ساختار غضروفی بینی با استفاده از غضروف تیغه میانی بینی همان شخص تقویت می شود تا با اعمال فشار بر روی پوست ضخیم و چرب آن، بینی شکیل تر و باریک تر حاصل شود.

در این بینی ها حتی الامکان از برداشتن زیاد غضروف و استخوان بینی پرهیز میشود و برداشتن آنها فقط در موارد وجود قوز بینی انجام خواهد شد.

نازک کردن پوست ضخیم در این افراد به دلیل امکان بروز عوارض برگشت ناپذیر و آسیب ماندگار پوستی جز در موارد خاص و به مقدار ملایم انجام نمی شود.

برای اطلاع بیشتر درباره بینی نحوه عمل بینی گوشتی می توانید با آقای دکتر عباس نوروزی مشاوره نمایید.

۳- مراقبت بعد از عمل بینی :

چسب زدن بینی بعد از عمل بینی مدت یک یا دو ماه می تواند از ایجاد پوست ترمیمی در زیر پوست ضخیم جلو گیری و نتیجه دراز مدت بهتری را ایجاد نماید.

در برخی بیماران از تزریق آمپول کورتون به صورت زیر جلدی در ناحیه بالای نوک بینی برای کم کردن ضخامت پوست بینی استفاده می شود این تزریق توسط جراح بینی انجام شده و ممکن است نیاز به تکرار داشته باشد.

البته به دلیل اینکه امکان نازک شدن بیش از حد پوست به دنبال تزریق کورتون زیر جلدی وجود دارد باید تزریق محلول رقیق شده و به مقدار کم توسط جراح بینی ماهر انجام شود.

۴-نتیجه عمل بینی

با استفاده از روش جراحی صحیح و تقویت کافی اسکلت غضروفی بینی در بسیاری از موارد می توان بهبود قابل توجهی در ظاهر افراد دارای بینی استخوانی یا گوشتی بوجود آورد.

باریک شدن بینی از روبرو، رفع قوز بینی، برطرف کردن افتادگی نوک بینی و شکل دار شدن و باریکی نوک بینی در بسیاری موارد قابل دستیابی است.

البته باید تاکید کنیم مسلما میزان باریک و شکیل شدن بینی های گوشتی به اندازه بینی های استخوانی نخواهد بود و صاحبان این بینی ها نباید انتظار بینی کوچک و فانتزی داشته باشند.

۵-آیا بینی گوشتی برگشت پذیر است و آیا جراحی بینی های گوشتی مشکل تر است؟

این سوالی است که اکثریت کسانی که بینی گوشتی دارند برایشان پیش می آید و به دنبال جواب این سوال هستند که بعد از عمل جراحی بینی گوشتی آیا امکان برگشت به حالت اولیه وجود دارد یاخیر؟

مسلما اگر عمل بینی به روش صحیح و توسط بهترین جراح بینی گوشتی عمل شود هرگز به شکل قبلی خود بر نخواهد گشت و بهبود ظاهر آن دائمی خواهد بود. استفاده از تجربه و عمل به توصیه های آقای دکتر عباس نوروزی خیال بیماران ایشان را راحت کرده است.

به دلیل زیاد بودن ضخامت پوستی تورم این بینی ها بعد از عمل بیشتر بوده و مدت بیشتری طول خواهد کشید و برای مشاهده نتیجه نهایی باید 5/1تا ۲سال صبر کرد.

افرادی که دارای بینی گوشتی هستند بعد از عمل جراحی نیاز به یک تا دوماهه استفاده از چسب بینی دارند و ممکن است یک یا چند بار احتیاج به تزریق آمپول کورتون داشته باشند.

دوره بهبود کامل تورم نیز در آنها طولانی تر از بینی های استخوانی است.

غیر از موارد ذکر شده سختی و درگیری بیشتری از بینی های استخوانی ندارد و افرادی که توسط دکتر عباس نوروزی تحت عمل قرار می گیرند ظرف حداکثر یک هفته می توانند کارهای روزمره و شغل خود را از سر بگیرند.

۷- کلام آخر

اگر مایل به عمل جراحی زیبایی هستید با جراح بینی ماهر و صادق در این زمینه مشورت کنید. برای این منظور میتوانید با بخش تماس با ما با آقای دکتر عباس نوروزی ( جراح بینی گوشتی ) مشورت نمایید.

بعد از انجام معاینه و دانستن نقاط قوت و ضعف بینی خود و نیز مشاهده نتیجه عمل های جراحی انجام شده در افرادی مشابه خودتان، در مورد انجام دادن عمل تصمیم بگیرید.

ورم بینی گوشتی بعد از جراحی

افرادی که پوست بینی ضخیمی دارند، دارای بینی های گوشتی و پهن می باشند. این افراد بعد از اینکه تحت جراحی بینی قرار گرفتند، موضوع ورم بینی گوشتی بعد از جراحی ، آنها را نگران می سازد. ورم بینی های گوشتی با در نظر گرفتن ضخامت پوست نسبت به بینی های استخوانی بیشتر خواهد بود. کلیه افراد بعد از عمل بینی به دنبال راه حلی می گردند که این مشکل را هر چه سریعتر برطرف نمایند.

نکاتی پیرامون ورم بینی گوشتی بعد از جراحی

ضخامت و جنس پوست جزء عواملی هستند که روی نتیجه جراحی بینی بسیار تاثیر گذار خواهند بود. جراح بینی طی جراحی بینی گوشتی ، غضروف و استخوان بینی را با به کار گیری الگوهای متفاوت تغییر شکل می دهد تا فرم دلخواه حاصل گردد.

آنچه بعد از جراحی بینی گوشتی با آن روبرو خواهید شد، ورم بینی است که بسیار ناخوشایند است، اما نگران نباشید موقتی خواهد بود. تجربه جراح بینی تا حد زیادی می تواند در سرعت کاهش یافتن آن موثر واقع شود. رعایت توصیه های جراح بینی دراین امر به شما کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید، قضاوت در مورد نتیجه جراحی بینی را به بعد از فروکش کردن ورم واگذار کنید.

کاسته شدن بافت یک ناحیه از بینی و افزوده شدن به ناحیه دیگر از مهم ترین اقداماتی است که در عمل بینی گوشتی انجام می گردد. معمولا از غضروف تیغه بینی برای افزودن بافت استفاده می شود. احیانا اگر بیمار در تصادف غضروف تیغه بینی را از دست داده باشد، از غضروف گوش استفاده می شود. نگران بهم خوردن ظاهر گوش نباشید. نوک بینی با کاهش یا افزایش غضروف بینی جمع می شود. آنچه در این میان باعث زیبایی، دوام و کشش نوک بینی می شود، تقویت پایه بینی می باشد.

برای دیدن نمونه ها به بخش گالری وبسایت دکتر عباس نوروزی ( بهترین متخصص و جراح زیبایی بینی در کرج و تهران ) مراجعه نمایید.