بهترین جراح بینی استخوانی در کرج

تا به حال شده به بینی خودتان از جلوی آینه نگاه کنید؟ حتما از قوز و انحراف بینی خودتان خسته شده اید و به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی هستید. عمل زیبایی بینی، مهم ترین اقدامی است که می توانید برای خوش فرم کردن بینی خودتان انجام دهید. البته برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی، باید وسواس به خرج دهید. چون به هر حال جراحی زیبایی بینی، کار هر کسی نیست و باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود.

بهترین جراح بینی استخوانی در کرج

چرا جراحی زیبایی بینی استخوانی نتیجه بهتری دارد؟

تا به حال شده که از طریق اطرافیان خودتان برای انجام عمل زیبایی بینی استخوانی تشویق شوید؟ آیا در مورد اینکه چرا عمل جراحی زیبایی بینی نتیجه بهتری دارد، فکر کرده اید؟ به طور کلی، جراحی بینی گوشتی می تواند چالش های زیادی را برای پزشکان به همراه داشته باشد. به همین خاطر، بسیاری از پزشکان ترجیح می دهند که عمل های زیبایی خود را روی بینی های استخوانی انجام دهند. البته این ترجیح کاملا اشتباه بوده و بینی های گوشتی، استخوانی و غضروفی باید به صورت تخصصی عمل شوند؛ اما عمدتا به دلیل اینکه مشکل بینی های استخوانی انحراف و یا قوز است، می توان با کمترین تخریب آن ها را رفع کرد.

افرادی که بینی های استخوانی دارند، معمولا پره های بینی آن ها نازک است. به همین خاطر، دیگر نیازی به کوچک کردن پره ها نیست. کار انجام شده روی بینی استخوانی احتمالا کمتر است و نتیجه نیز طبیعی تر خواهد بود. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که عمل جراحی زیبایی بینی استخوانی را انجام می دهند، از این عمل راضی تر هستند.

اهمیت مراجعه به بهترین جراح بینی استخوانی در کرج

این روزها پزشکان بسیار زیادی در حوزه جراحی بینی استخوانی فعالیت می کنند؛ اما اگر به دنبال بهترین نتیجه هستید، باید به بهترین جراح بینی استخوانی در کرج مراجعه کنید. اهمیت مراجعه به بهترین جراح زیبایی بینی استخوانی، از دو جنبه قابل بررسی است. اول اینکه نتیجه بدست آمده از جراحی بینی استخوانی باید باب میل فردی باشد که این عمل جراحی را انجام داده است. یعنی بحث زیبایی بینی استخوانی پس از عمل جراحی مطرح است.

دومین موضوع هم این است که بهترین جراح بینی استخوانی در کرج، باعث بروز هیچ عارضه جانبی پس از جراحی بینی شما نشود. به طور مثال، برخی از افراد پس از جراحی بینی استخوانی، نمی توانند مانند گذشته نفس بکشند و تنگی نفس خواهند داشت. این در حالی است که بهترین جراح بینی استخوانی در کرج، می تواند با پیشگیری از بروز این مشکل، نه تنها نفس کشیدن را برای شما سخت نکند، بلکه آن را راحت تر از گذشته نیز کند. 

جراحی زیبایی بینی استخوانی

 

دکتر عباس نوروزی؛ بهترین جراح بینی در کرج

اگر به سلامت و زیبایی بینی خودتان اهمیت می دهید، باید به سراغ بهترین جراح بینی در کرج بروید. دکتر عباس نوروزی به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه جراحی بینی استخوانی در کرج، به شما کمک می کنند تا پس از دیدن نتیجه عمل خودتان، چیزی جز لبخند روی لب های شما پدیدار نشود. 

 

جراحی زیبایی بینی استخوانی

جراحی زیبایی بینی مدل استخوانی

بینی در افراد مختلف مدل های متنوعی دارد، یکی از مدل های شایع مدل بینی استخوانی می باشد. این مدل دارای حالت های مختلفی است مانند: داشتن غوز زیاد، دارای کشیدگی، موج دار بودن بینی و همچنین کج بودن. در این مدل بینی عکس های نیمرخ صورت زیبایی ندارند و افراد با این مدل عکس ارتباط خوبی ندارند. برای برطرف کردن این مدل حتما باید بینی مورد جراحی زیبایی قرار گیرد . شما باید قبل از عمل جراحی بینی دکتر مناسب و با تجربه و خبره را پیدا کنید تا از نتیجه جراحی زیبایی بینی خود راضی باشید. آقای دکتر عباس نوروزی از جمله دکتران مطرح در بخش جراحی زیبایی بینی و صورت هستند که با تجربه زیاد هر مدل از بینی را به بهترین شکل عمل می کند تا زیبایی به چهره شما برگردد. داشتن سابقه بالا در جراحی زیبایی بینی و رضایت بیماران از نتیجه جراحی نوید بخش یک انتخاب خوب در عمل زیبایی بینی است.

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی : بینی استخوانی که در اصطلاح نیز بینی عقابی یا قوز دار نامیده می شود دارای پوستی نازک می باشد و همین ویژگی به ظرافت تراش استخوان بینی در حین عمل جراحی بینی کمک می کند تا بازتاب جراحی بینی های استخوانی بسیار زیبا جلوه نماید.

ویژگی های بینی استخوانی

این نوع بینی ها (بینی های استخوانی) دارای استخوان های محکم ، غضروف های سفت ، پوست ظریف و نازک و تیغه محکمی هستند و با توجه به این نکته که زمانی غضروف قوی تر باشد و پوست ظریف تر، پس ازجراحی بینی نتایج بهتری حاصل می شود .

دکتر عباس نوروزی جراح زیبایی بینی بیان می کند که جراحی بینی های استخوانی پس از عمل نسبت به جراحی بینی های گوشتی دوره درمانشان سریع تر می باشد .

بینی استخوانی

به طور کلی بینی متشکل از 3 لایه اصلی می باشد که

لایه اول ، یک لایه عضلانی ظریف است که به قسمت زیرین خود متصل می باشد.

لایه دوم ، اسکلت استخوانی غضروفی بینی می باشد

لایه سوم ، لایه پوشاننده از مخاط و پوست است که در قسمت داخلی بینی قرار گرفته است.

بر اساس نوع بافت و غضروف بینی، بینی ها به دو دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی قابل تقسیم بندی می باشند که تفاوت آن ها در بافت و غضروف بینی می باشد با توجه به این موضوع بینی های استخوانی دارای غضروف مقاوم و بینی های گوشتی دارای غضروف و استخوانی ضعیف هستند.

رشد بیش از حد غضروف بینی در اثرعواملی نظیر وراثت و وارد آمدن ضربه به استخوان بینی رخ می دهد. بینی استخوانی در قسمت پل بینی، دارای حالت خمیدگی و برآمدگی است.

 

بهبودی در بینی استخوانی سریع تر است یا بینی گوشتی

 

زمانی که در جراحی هدف اصلی اصلاح بزرگی و بد فرم بودن استخوان های بینی باشد بهبودی به سرعت رخ می دهد ، اما اگر بافت نرم بینی را که دارای پوست ضخیم ( بینی گوشتی ) باشد بهبودی طولانی تر خواهد بود .

دکتر عباس نوروزی جراح بینی اظهار می کنند که بیماران بینی های گوشتی باید صبر داشته باشند تا تورم ناشی از جراحی بهبود یابد سپس به قضاوت در خصوص جراحی بینی بپردازند.

 

10614866 159

 

توصیه‌های پیش از عمل

 

توصیه‌های پیش از عمل ممکن است که در بین پزشکان متفاوت باشد، معمولاً مواردی است که تمامی پزشکان پیش از عمل جراحی بینی به بیماران خود توصیه خواهند کرد.

بهتر است به مدت دو هفته پیش از عمل جراحی بینی از مصرف دارو‌هایی مانند بروفن و آسپیرین خودداری کنید.

در صورت نیاز به مصرف مسکن حتما باید پزشک مربوطه را در جریان نوع قرص یا داروی مصرفی قرار دهید.

استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی باید به حداقل رسانده شود و در صورت امکان تا ۲ هفته پیش از عمل از مصرف این گونه مواد جلوگیری شود.

شب قبل از عمل بهتر است یک شام سبک میل کنید و حدود ۶ تا ۸ ساعت برای آزمایش‌های پیش از عمل ناشتا باشید.

استحمام در روز عمل نیز می‌تواند به تمیز شدن سطح پوست پیش از عمل بینی کمک کند.

هرچند درنهایت این پزشک انتخابی شما است که پیشنهاد‌های لازم قبل از عمل را به شما اعلام خواهد کرد.

.جهت مشاوره با جناب دکتر عباس نوروزی، جراح زیبایی بینی می‌توانید از طریق کلیک بر روی تماس با ما با دکتر عباس نوروزی ارتباط برقرار نمایید

 

توصیه‌های بعد از عمل

 

یکی از مراحل بسیار مهم در عمل جراحی بینی، اتفاقاتی است که در روز‌های آتی بعد از عمل جراحی زیبایی رخ می‌دهد اتفاقات و رفتار‌هایی که می‌تواند در شانس موفقیت جراحی زیبایی تأثیرگذار باشد.

به‌طورکلی بعد از هر نوع از جراحی باید دارو‌های تجویز شده را در زمان مناسب مصرف کنید.

بعد از جراحی بینی از رفتن به مکان‌های شلوغ که امکان خطر برخورد به بینی شما را افزایش می دهد خودداری نمایید.

بینی خود را با محلولی که توسط پزشک شما ارائه می‌ شود شستشو دهید.

از خوردن مواد غذایی سفت، مصرف مشروبات الکلی، استعمال دخانیات ،خنده‌های شدید و همچنین خوابیدن به سمت پهلو و شکم جدا خودداری نمایید.

 

 

جراحی بینی استخوانی به چه عواملی بستگی دارد

پوست و مقدار انعطاف پذیری پوست

در عمل جراحی بینی استخوانی تغییرات بر روی استخوان و غضروف بینی انجام می گردد و با ایجاد برش هایی پوست از غضروف ها جدا می گردد در بینی های استخوانی معمولا از حجم استخوان و غضروف ها کاسته می شود.

معمولا جراح بینی روی پوست بینی اقداماتی را انجام نمی دهد زیرا پوست نسبت به الاستیسیته خود تغییر پیدا می کند و به راحتی بر روی بافت استخوانی فرم خاصی را به خود نیزمی گیرد.

با توجه به مطالب گفته شده در این مرحله مقدار الاستیسیته پوست نقش بسیار مهمی در نتیجه جراحی بینی استخوانی خواهد گذاشت ، به این صورت که اگر مقدار الاستیسیته پوست کم باشد بینی گوشتی بوده و با کم کردن حجم پوست بینی گوشتی فرم بهتری را به خود می گیرد.

در صورتی که پوست دارای قدرت انعطاف پذیری بالایی باشد و به نوعی دارای الاستیسیته خوب باشد ، جراح بینی محدودیت کمتری در جراحی بینی خواهد داشت . همچنین جراح بینی می تواند خلاقیت و هنر خود را طوری که با سلیقه بیمار هم خوانی داشته باشد بیشتر در بینی استخوانی به نمایش بگذارد.

به طور کلی می توان گفت یک جراح بینی در جراحی بینی استخوانی ، جراحی آسان تری را پیش رو دارد ولی باز هم کاملا بینی باید معاینه شده و نقایص آن به درستی بررسی گردد.

 

زیبایی‌شناسی بینی استخوانی

 

یکی از مسائل بسیار مهم در جراحی بینی استخوانی، مبحث زیبایی‌شناسی، بررسی کلی شکل صورت و در نظر گرفتن تغییرات با توجه به دیگر اعضای صورت بیمار است.

فاصله نوک بینی از لب، فاصله بینی با چشم‌ها، اندازه کلی صورت و عمق بینی از جمله مواردی است که پزشک مربوطه باید آن را در نظر بگیرد.

فاصله نوک بینی از لب‌ها باید در اندازه‌ای مطلوب قرار داشته باشد و صورت نباید پس از عمل، با فاصله زیاد این دو عضو مهم، شکلی نامتقارن را به خود بگیرد.

علاوه بر این بعد از کوچک شدن بینی نباید فاصله بینی از دو چشم و اطراف صورت آن‌قدر تغییر کند که فرم نهایی صورت، شکلی غیرطبیعی را کسب کند